Kisbe rövid tutorialja Goblin fej passokra bontása és kompozitálása címmel:
A fenti kép magyarázza melyik szám melyik helynek felel meg a
kovetkező képeken.
1-Color, darktreevel generálva(procedurális textúra hegesztő
stuff, legtöbb progihoz elérhető)
2-Ambient occlusion a colorral
3-Ibl
(vagy hdri light, vagy final gathering, etc..)
4-Az első 3
együtt
1-Subsurface scattering, a minták az environment mapből
vételezve
(a kontrasztot felhúztam, hogy jobban látható legyen)
2-SSS,
minták a scene fényeiből véve(itt is kontraszt felhúzva kicsit)
3-A két SSS
együtt
4-Kombinálva az előző kép/4-el
1-Specular
2-Reflection(különböző glossy
értékekkel)
3-Direct illumination
4-Az eddigiek együtt
1-Csak a szemek
2-Haj a hozzátartozó occlusionnel
együtt
3-Nyálka
4-Az egész egyben