2011.09.06

Minimal Loft - Makingof:
így készült a Minimal Loft nevű Építészeti Vizualizációm.
Languages :
Hungarian / English

2007.07.29

SvanPack:
A Folyamatosan bővülő Script - csomagom 0.49B verziója.
(Már Help-et is tartalmaz)

2007.04.07

Save Render with Unique Name:
Minden befejezett rendert sorszámozva automatikusan lement .
(max8+:PostRender scriptnek kell megadni a Render panelen)

2007.01.27

Vraylight Target script:

Targeted lightot csinál a kijelölt vraylight-ból

2006.12.23

Select previous, Select next scriptek:
Szerintem nem kell különösebb magyarázat hozzá, elég annyi hogy név szerint "léptetnek "a scriptek. Sajna 400 object felett már lassú egy kicsit.Ez az optimizáció hiánya no meg a Maxscript lomhasága miatt van 8)

2006.12.23

DropToFloor: Általában a 3d-s szoftverekben ez a funkció alapból integrálva van,de maxban nem találtam.. 8)
( Bár létezik Move to surface, de idegesítő hogy annál a célobject-et nekünk kell kiválasztani. )

2006.04.11

Én is beállnék azok sorába akik a Digic-ről írtak egy rövidke ismertetőt,Tudom hogy a cikk nem éppen a legfrissebb,de néhány okból kifolyólag csak most teszem közkinccsé.A szöveg decemberben íródott, és végleges formáját(jelenlegi) január elején kapta.

2006.04.11

Kisbe rövid tutorialja: Goblin fej passokra bontása és kompozitálása

2005.11.24

Egy maxscript amely lehetővé teszi hogy a Zbrushból exportált .obj geometriát Maxos módosítás után ráimportáljuk az eredeti Zbrush modellre anélkül hogy a Subdiv-ek elvesznének.(ezzel lehetőség nyílik egy Zbrushos highpoly modell maxos "pózba állítására"amelyhez elég az 1. subdivet használni)

2005.10.21

Első maxscriptem,mely arra szolgál hogy mental ray area fényforrás használatakor a shading ne pointlight hanem ténylegesen arealightszerű legyen (katt a képre)

2005.10.21

A Digitart magazin legújabb számába bekerült az általam készített mental ray tutorial első része,melyet már az oldalamról is letölthettek. (már fél éve készült úgyhogy nagy öröm számomra, hogy végre publikálhatom)